I nära samarbete med kunden och vår personal eftersträvar vi alltid att uppmärksamma och efterleva krav från våra kunder samt andra intressenter.
Vi säkerställer vår leverans genom att.
-
Kvalitetsarbetet ska bygga på återkommande förbättringar.
-
Se till personalen har efterfrågad kompetens.
-
Verksamheten arbetar aktivt för att höja medvetandenivån hos medarbetarna och de uppmuntras till att ta hänsyn till kvalitén i det dagliga arbetet.
-
Kontinuerligt utvärdera och vid behov sätta nya mål för att bibehålla eller höja kvalitén i vår verksamhet.
-
Leverera i tid och enligt avtal.
-
Ge snabba leveransbesked.
-
Agera och återkoppla snabbt vid avvikelser, klagomål och synpunkter.
-
Ledningen och övriga medarbetare åtar sig att uppfylla kunders och övriga intressenters krav inklusive tillämpliga lagar och förordningar samt att arbeta med ständiga förbättringar av ledningssystemet.
Verksamheten ska:
-
Kontinuerligt beakta miljöpåverkan av det vi gör och omsorgsfullt välja alternativ som har minst negativ påverkan på miljön.
-
Förebygga och minska utsläpp av föroreningar och följa de lagar och krav som är aktuella.
-
Stimulera alla medarbetare och samarbetsparter till delaktighet i miljöarbetet och ge dem god kunskap om hur miljön påverkas av våra olika verksamheter.
-
Vid samarbete med andra företag, leverantörer, myndigheter och organisationer efterfråga dennes miljöarbete.
-
Med en helhetssyn, ständig förbättring och mätbara miljömål eftersträva låg påverkan på miljön.
-
Ständigt sträva efter att optimera utnyttjandet av våra resurser inom företaget samt hushålla väl med de naturresurser och den energi vi har att tillgå.
-
Minimera påverkan och föroreningar från resor genom en effektiv planering samt genom att välja miljöanpassade färdmedel.